Contact Center Consultant (Ruski jezik)


Potrebne kvalifikacije:
  • Minimum srednja stručna sprema
  • Odlično poznavanje govornog i pisanog ruskog jezika (prednost će imati osobe kojima je ruski maternji jezik)
  • Poželjno iskustvo u pružanju usluga strankama, prodaji u kontakt centru ili na sličnom radnom mestu
  • Znanje rada na računaru (iskustvo upotrebe u radnom okruženju)
Opis dužnosti:
  • Pruža podršku timu za sve upite koji se tiču tehničkih problema, procesa i procedura
  • Pravovremeno i efikasno rešava upite klijenata putem telefona ili e-maila
  • Pružanje podrške prilikom implementacije novih tehnologija i radnih procedura
  • Unošenje podataka u specifične računarske programe klijenata, uz pridržavanje procedura o poverljivosti podataka
  • Aktivno uključivanje u rešavanje problema i težnja poboljšanju poslovanja
  • Drugi administrativni poslovi u skladu sa odlukama menadžmenta
Profil kandidata:
  • Izražene komunikacione sposobnosti (u pisanoj i usmenoj komunikaciji)
  • Predanost i fokus na tačnosti i kvalitetu pruženih usluga
  • Energičnost i usmerenost na postizanje i prevazilaženje zadatih ciljeva
  • Proaktivnost i timski duh
  • Fleksibilnost i sposobnost brzog prilagođavanja promenama

Naš klijent nudi odlične uslove rada u dinamičnoj i profesionalnoj sredini.
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoj CV sa slikom do 23.07.2016. elektronski, sa naznakom za poziciju.
 
Biće kontaktirani samo oni kandidati koji ispunjavaju uslove konkursa.


Lokacija posla:
- Beograd
Kategorija:
- Konsalting
- Administracija, Knjigovodstvo
Nivo obrazovanja:
Minimum: IV Stepen - SSS srednja škola (4 godine)
Trajanje oglasa:
8.7.2016. do 23.7.2016.

Нема коментара:

Постави коментар