Potrebne kvalifikacije:
- Minimum srednja stručna sprema
- Odlično poznavanje govornog i pisanog francuskog jezika (prednost će imati osobe kojima je francuski maternji jezik)
- Poželjno iskustvo u pružanju usluga strankama, prodaji u kontakt centru ili na sličnom radnom mestu
- Znanje rada na računaru (iskustvo upotrebe u radnom okruženju)
Opis dužnosti:
- Pruža podršku timu za sve upite koji se tiču tehničkih problema, procesa i procedura
- Pravovremeno i efikasno rešava upite klijenata putem telefona ili e-maila
- Pružanje podrške prilikom implementacije novih tehnologija i radnih procedura
- Unošenje podataka u specifične računarske programe klijenata, uz pridržavanje procedura o poverljivosti podataka
- Aktivno uključivanje u rešavanje problema i težnja poboljšanju poslovanja
- Drugi administrativni poslovi u skladu sa odlukama menadžmenta
Profil kandidata:
- Izražene komunikacione sposobnosti (u pisanoj i usmenoj komunikaciji)
- Predanost i fokus na tačnosti i kvalitetu pruženih usluga
- Energičnost i usmerenost na postizanje i prevazilaženje zadatih ciljeva
- Proaktivnost i timski duh
- Fleksibilnost i sposobnost brzog prilagođavanja promenama
Naš klijent nudi odlične uslove rada u dinamičnoj i profesionalnoj sredini
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoj CV sa slikom do 23.07.2016. elektronski, sa naznakom za poziciju:
Biće kontaktirani samo oni kandidati koji ispunjavaju uslove konkursa
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoj CV sa slikom do 23.07.2016. elektronski, sa naznakom za poziciju:
Biće kontaktirani samo oni kandidati koji ispunjavaju uslove konkursa
Lokacija posla:
- Beograd
Kategorija:
- Konsalting
- Administracija, Knjigovodstvo
- Administracija, Knjigovodstvo
Nivo obrazovanja:
Minimum: IV Stepen - SSS srednja škola (4 godine)
Trajanje oglasa:
8.7.2016. do 23.7.2016.
Нема коментара:
Постави коментар